Ivo van Boven

Bestuurslid lokale zichtbaarheid

Ik ben in 2022 officieel als Algemeen bestuurslid toegetreden bij de VVD Hoeksche Waard Nadat ik in 2021 lid ben geworden van de VVD.

In het dagelijkse leven ben ik Directeur bij restaurant keten de Watertuin een live Cooking All You can Eat restaurant waar je niet voor het eten en drink betaald maar voor de tijd dat je er bent. Daarnaast ben Eigenaar van Creativiteitsmeesters waarmee we ondernemingen, stichtingen en verenigingen begeleiden met de complete decoratie en promotie.

Ik ben trotste vader van drie kinderen waar ik de helft van de tijd de opvoeding voor op mijn rekening mag nemen. Als het even kan ga ik graag Skiën, Golfen of de natuur in maar ook een (liberale)borrel sla ik niet af. Verder ben ik in mijn vrije tijd ook coorordinator bij voetbalvereniging SHO in Oud-Beijerland.

Met mijn Liberale gedachten ben ik van mening dat eenieder recht heeft op zijn eigen vrijheid en overtuiging dus respecteer elkaars mening en visie dan ook. Verder ben ik van mening dat eenieder verantwoordelijke is voor zijn eigen succes maar dat we wel de mogelijkheid moeten creëren voor iedereen daar aan te werken door zichzelf te ontwikkelen en ontplooien, dit is ook waarom ik onder andere Actief ben voor de voetbalvereniging.

Meedoen met de VVD?

Arnold de Man

Raadslid (fractievoorzitter)

Leon Niemantsverdriet

Raadslid ( plv fractievoorzitter)

Gert Jan Stapper

Burgerraadslid

Geoffrey Filee

Burgerraadslid

Ronald Schoffelmeer

Hein Noortman

Bestuurslid campagne

Jaap Reijnierse

Harmen Hoogwerf

Bestuurslid ledengroei

Hartelijk dank voor je bericht. We nemen zo spoedig mogelijk contact op.