Afgelopen woensdagavond is een afvaardiging van de VVD-fractie op bezoek geweest bij het projectgebied ‘Dorp aan het Water’ in ‘s-Gravendeel. Een actiecomité bestaande uit verschillende omwonenden heeft verschillende fracties uitgenodigd omdat er zorgen zijn over de realisatie van het project. Bij het bezoek hebben verschillende omwonenden ons bijgepraat en hun zorgen gedeeld. Daarna hebben we gezamenlijk een wandeling gemaakt door het projectgebied en stonden we stil bij verschillende belangrijke ontwikkelingen die met dit project staan te gebeuren voor de dorpskern van ‘s-Gravendeel. Als VVD-fractie vinden we het daarom belangrijk om het project nog eens goed tegen het licht te houden

.