Harmen Hoogwerf

Bestuurslid ledengroei, opleiding en training

Ik ben Harmen Hoogwerf, 39 jaar oud, getrouwd en woonachtig in ‘s-Gravendeel.

Ik ben in 2020 lid geworden van de VVD. Ik heb daarbij direct aangegeven dat ik lokaal politiek actief wilde worden. Vanaf het moment dat ik lid ben geworden ben ik aangesloten bij het bestuur en heb ik bij verschillende activiteiten mee geholpen. Als nieuweling zie je veel dingen die anderen niet meer zien omdat ze ‘gewoonte’ zijn geworden. Ik heb besloten daadwerkelijk lid te worden van het bestuur toen ondersteuning werd gevraagd om dingen te kunnen veranderen en waar mogelijk te verbeteren.

Ik ben daarnaast lid geworden om mijn sociale en zakelijke netwerk een boost te geven. Hoewel ik al mijn hele leven (met een kleine uitstap naar Dordrecht) woon in de Hoeksche Waard heeft mijn sociale leven zich vooral afgespeeld buiten de Hoeksche Waard door bijvoorbeeld werk en studies. Hierdoor ben ik echter ook van mening dat de Hoeksche Waard op bepaalde onderdelen best wat moderner en vooruitstrevender mag zijn. Ik vind het belangrijk dat je binnen de Hoeksche Waard jezelf kunt zijn, dat iedereen mee kan doen en dat je verantwoordelijk bent voor je eigen keuzes.

Daar zet ik me dan ook graag voor in.

Ik merk dat mijn lidmaatschap anderen opvalt en leuke gesprekken oplevert. Je kunt verschillen over een politieke kleur, maar dat je je vrijwillig ergens voor inzet een vanuit een bepaalde overtuiging kan op veel sympathie rekenen. Ik ben als bestuurslid al op veel verschillende plekken gekomen en heb met verschillende beleidspersonen gesproken over uiteenlopende onderwerpen. Ook als lid van de VVD Hoeksche Waard zijn er veel dingen mogelijk: bijeenkomsten, congressen, trainingen, workshops, opleidingen. Ik wil mijn tijd als bestuurslid gebruiken om de leden te enthousiasmeren voor deze activiteiten en ik hoop dat dit een aantrekkingskracht heeft op aspirant-leden om uiteindelijk ook lid te worden.

Meedoen met de VVD?

Arnold de Man

Raadslid (fractievoorzitter)

Leon Niemantsverdriet

Raadslid ( plv fractievoorzitter)

Maurice

Maurice Roubos

Gert Jan Stapper

Geoffrey Filee

Ronald Schoffelmeer

Ivo van Boven

Bestuurslid (lokale zichtbaarheid)

Hein Noortman

Bestuurslid campagne

Hartelijk dank voor je bericht. We nemen zo spoedig mogelijk contact op.