Kees van der Burg

Kandidaat 2022

Mijn naam is Kees van der Burg (1961). Samen met mijn vrouw ben ik in september 2019 verhuisd van Driebergen naar Heinenoord. Dit had alles te maken met de reistijd woon-werk (centrum Rotterdam), niet wetende dat al na een paar maanden genoten te hebben van extra quality time de reistijd tot nihil werd gereduceerd door Covid-19.

Ik ben in 1982 afgestudeerd aan de HEAO Arnhem in de richting economisch juridisch. Inmiddels werk ik al 34 jaar bij een telecomprovider, waar ik verantwoordelijk ben voor de door ons gecontracteerde logistieke dienstverleners. Tevens ben ik lid en voorzitter een “onderdeels” Ondernemingsraad.

In Driebergen was ik als vrijwilliger op veel fronten actief. Als gevolg van de Covid-19 beperkingen is het oppakken van vrijwilligerswerk in de Hoeksche Waard er nog niet van gekomen.  Afgelopen winter werd mijn latente belangstelling voor de politiek geactiveerd door een programma met de pakkende titel “gemeenteraad, iets voor jou” en ben ik uiteindelijk geland in het warme nest van de plaatselijke VVD.

Mijn interesse liggen op de gebieden veiligheid en verkeer en ik ga voor een mooi en met de tijd meebewegende, voor iedereen toegankelijke Hoeksche Waard!

Meedoen met de VVD?

Arnold de Man

Odila Sibrijns

Richard Croonenberg

Leon Niemantsverdriet

Martijn Filak

Marijke Boorsma

Geoffrey Filee

Gert Jan Stapper

Michael Teyhoff

Kandidaat 2022

Hartelijk dank voor je bericht. We nemen zo spoedig mogelijk contact op.